Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-04-28 / 22:18:26
Svett och träningskläder

Herregud hur svettig kan man bli av ett medelpass på friskis & svettis. Nog för att själva namnet varnar för kroppsvätskor men jag tror jag slog rekord idag. Det riktigt ångade i hela salen för övrigt och ledaren var galet entusiastisk så man rycktes med i alla jobbiga övningar. Med tanke på senaste inlägget kommer inga bilder på mina svettiga byxor (!) att läggas ut här, så utlämnande är jag nog inte. Men för er med fantasi - tänk storlek handflata.

Jag funderade över det här med träningskläder och övriga assocearer idag. Man behöver inte sminka sig för att gå till gymet. Inte krävs det att man har det senaste modet inom träningsvärlden för att bli insläppt på passet. Ingen påstår heller att märket på dina kläder måste vara Nike, Umbro, Reebok, Puma you name it. Du tränar för din egen skull och ska ändå bara svettas i en timme. Men - jag måste säga att jag ändå tycker att det blir liiite roligare att ta sig iväg till träningen och svettas med 100 andra personer om jag känner mig lite piffig och fräsh från början (efter ett pass hjälper inte vad man har på sig - du är ändå en sunkig svettbomb). Därför går gamla avdankade T-shirts med reklamtryck, mjukisbrallor med häng, cykelbyxor samt tubsockor bort för mig. Jag vill ha schysst sittande, gärna svettdöljande, tvättmedelsluktande kläder när jag jympar. Jag lämnar sminket hemma men har gärna en bra hårdag på gymet.  Det är väl inte för myckert begärt. Nu åker mina kläder i tvätten och mig själv stoppar jag först i duschen och sedan i sängen.

I morgon är det C-uppsats som gäller. Även det kan vara svettigt värre!
/minilli

Kommentarer
Postat av: Fia

duktiga du=)

2008-04-29 @ 08:15:27
Postat av: Jennifer

Älskade lilla Milla :D
På torsdag så ska jag svettas med dig! Du är duktig du min lilla fiskorv!!!! KRAAAM!

2008-04-29 @ 17:49:24
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback