Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-04-16 / 20:08:19
Onsdag!!!

Idag börjar det =) Jag har bokat TV:n från kl halv nio. Det blir Filmkrönika, Tyra Banks och Singelkvinnorna med stor S.

Jag har letar kylskåp idag och det blir dyrt. Alltså jättebra att jag har blivit av med nästan 2000 på mitt skimmade kort!! eller inte!! Det blev dock inget kylskåp idag, däremot en kameraväska. Lättare att bära hem. Den var blå med blommor på.

Borde skriva om den politiska debatten kring slöjan i Turkiet nu men jag har liksom ingen inspiration. Jag skulle behöva en personlig musa som kunde hjälpa mig. Fick tillbaka en annan uppgift idag, den om bl.a. ekofeministen och jag fick stort A av magistern =) hihi

Nä, jag ska nog söka lite kurser i företagsekonomi till emma nu för mycket annat lär det inte bli gjort. Nu ringer goding...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: syster

vad är det jag ser? har syster stavat fel?

2008-04-16 @ 21:45:50
Postat av: minilli

hehe...neeeej då, det ska vara så =) Jag var heeelt medveten om det...

2008-04-17 @ 08:36:09
URL: http://minilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback