Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-04-12 / 20:29:43
KOTTE!!!!

Helvets jäfvla förbannade (sen kunde jag inge fler) KOTTE! Jag är så arg och ledsen! Idioter till as har skimmat mitt bankkort (även pojkvännens faktiskt) och jag har till följd av detta blivit av med 1800 kr. Det var tänk t att jag skulle leva på de pengarna fram till kommande löning men nu har jag bara 9 kronor kvar på kontot. Hurra! (IRONI) Pojkvännen kommer att få ersättning men jag vet inte om min bank (Ica) har den policyn. Det får jag svar på på måndag. Korthelvetet är i alla fall spärrat nu så för er idioter i jävla Lugansk eller var fan det var - NI KAN INTE SNYLTA PÅ MIG LÄNGRE!!! Så det så! Jag som var på gott humör innan jag kollade kontot. Bloggen fick bli en avreagerande bajstext i stället för blomdoftande glatt. Nu ska jag se på körslaget och låta mamsen göra mig på bättre humör. För i helvete!

Kommentarer
Postat av: syster

KRAMAR OCH PUSSAR som piggar upp en aning!

2008-04-14 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback