Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-04-25 / 09:22:32
Födelsedag snart

Lillasyster fyller 20 i morgon!!!!!!!!!! När blev hon så stor? Jag har haft beslutsångest om present men nu har jag bestämt mig. Eller nästan.... Hon får helt enkelt välja mellan två saker för båda är så bra! Men hon får bara en =) hehe

Snart kommer mitt nya kyl/frys-skåp (hm, undrar om kan kan skriva så). Måste alltså tömma det gamla och lägga innehållet i kylväskor för skåpet ska kyl/frysgubben ta med sig till tippen. Ska försöka stuva ner lite frysta grönsaker i mammas frys också. Och leta skarvsladd. Mycket att göra nu.

Hörs!
/minilli

Kommentarer
Postat av: ida o

milla! Hur lyckad du få din blogg så fin med blommor som går ut från bilden o allt sånt där? För visst är det en färdig mall som du har pillat med? vill också kunna! / Ida

2008-04-25 @ 10:15:35
Postat av: minilli

Jag kan inte ta på mig äran för den snygga designen. Det är söta Jennifer som har pysslat med den =)

2008-04-25 @ 10:54:23
URL: http://minilli.blogg.se
Postat av: syster

bästa presenten älskar dig syster

2008-04-27 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback