Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-09-28 / 18:20:55
Slutet på slutet

- Varsågod! Du får den här.
- Varför det?
- Jag vill ge dig något.
- Vad är det?
- Det finaste jag har.
- Varför ger du det till mig?
- Jag tänkte att det skulle glädja dig.
- Jag är inte glad.
- Men jag trodde att...
- Vad trodde du?
- ...att du skulle tycka att det finaste jag vet är det finaste du vet.
- Jag vill inte ha det finaste du vet.
- ...(AJ!)
- Du är det finaste jag vet!
- ...(JA!)
- Och du borde tycka att det finaste jag vet är det finaste du vet.
- Jag vet inte vad jag ska säga...


Nej det vet jag inte. Vad händer nu. Jag fastnade!! Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: jch

Ja, det är sant, tar mycket tid att vara ledare. Förnärvarande är jag ledare varann vecka.

2009-09-28 @ 21:25:39
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: pelle

haha, det här låter som en femteklassramsa.



och jag gillar't! ;)

2009-09-28 @ 22:51:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: minilli

hm...var det en komplimang? ~funderar~

2009-09-29 @ 09:49:11
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback