Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2011-04-02 / 22:28:25
The wiz

Ett fegt lejon, en stel plåtman utan hjärta, en fågelskrämma med huvudet fyllt av spån och så klart Dorothy. Jag impulsköpte en biljett till Carlforsskas föreställning  The wiz och är nöjd med vad kvällen erbjöd. Nynnandes på Over the rainbow är det väl snart dags att gå mot sängen. Kanske vaknar jag i ett annat land, fyllt av magi...

Kommentarer
Postat av: Systra din

Åh låter mysigt. jag var på musikhögskolans egna melodifestival igår, du hade gillat det(:

2011-04-03 @ 15:58:26
Postat av: minilli

Det hade varit kul att se, framför allt med dig som sällskap =)

2011-04-03 @ 18:17:40
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback