Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-16 / 14:58:17
Långt ner i skosulan

Utan att jag riktigt vet varför
hittar du mig idag långt ner i skosulorna
liten och grå
nära till gråt
helt utan lust och ork
Men ändå på lite bättre humör
en det fastkletade tuggummit brevid mig
Små, små toner av musik
håller mig flyande...


Appropå flyt sa Mark Levengood en så rolig sak:
"Saliga äro de korkade, ty de skola flyta när syndafloden kommer!"

Muntra upp mig vetja! /minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback