Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-20 / 18:59:17
En historisk morgondag


Imorgon är historisk. Då har jag mitt första uppdrag som vikare. Ma/So i år 6. Japp! Det är inte riiiktigt vad jag utbildat mig till. Bevis här. Det ska ändå bli jättekul, men jag måste erkänna att jag är nervös.  Därför förstränger jag nu morgondagen med hjälp av lite komedi. Jag älskar standup. TV3Play och Comedy Fight Club förgyller nu min tisdagskväll =)


Uppdatering:
Om slumpen att vi är just människor: "Tänk om vi alla var giraffer. Så kostiga bilarna skulle se ut!" - Lasse Karlsson
Om den mansdominerade världen: "Jag har en gigantisk vagina. Visst, det är coolt, men jag går inte och skryter om det liksom. Min tampongstorlek kallas för soffkudde." - Tess Persson
Om lumpen i norr: "Kan du tänka dig ett ställe där jag är sämre kamouflerad än i Arvidsjaur." - Kodjo Akolor
Om homosexualitet: "Vet ni att fram till 1979 räknades homosexualitet som en sjukdom. Jag tycker det är lite synd att det har ändrats. Där hade man kunnat sjukskriva sig." - Hasse

Kommentarer
Postat av: pelle

HAHAHA! tamponggrejen var ju förjävla rolig! ;D

2009-10-20 @ 19:44:20
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback