Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-07-16 / 21:38:53
Saknad

Det var över ett år sedan vi pratade med varandra
om man bortser från de få tillfällen våra vägar slumpvis korsats
Trots att det geografiska avståndet mellan oss inte varit långt
kunde vi lika gärna stått på varsin sida Atlanten utan att vi märkt skillnad
Jag undrar vad som förseglat våra munnar, fått oss att tystna inför varandra
En god vän försvann i den tystnaden
Och jag saknar henne

Jag har inget otalt med dig!
Jag är inte arg!
Bara tyst!

Och jag ber om ursäkt för att jag inte har modet
att bryta den tystad som uppstått.

Jag vet inte om det är ömsesidigt, men jag saknar dig S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback