Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-07-26 / 20:36:05
Popaganda

28-29 augusti
Johnossi kommer dit
Jag kommer att vara där!!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh är det det som är gratis?!!!

Postat av: minilli

Hm, vet inte..nej tror det kostade några hundra. Men det är det värt =) Ska du med? Kram

2009-07-29 @ 18:22:21
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: Ida

har nog inte råd då efter barcelona tyvärr....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback