Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-01-09 / 17:06:54
Vattna min själ

                    Det rycker i mina mungipor
                    och det bubblar i kroppen
                    Jag börjar skratta
                    så det sprutar tårar ur ögonen
                    Lyckliga tårar
                    som vattnar min själ
                    och göder mitt hjärta
                    Jag skrattar ett tag till
                    och mättar min kropp




Skriven av en nio år yngre version av mig själv - på ett konfirmationsläger den förtsa april 2000.

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback