Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-01-20 / 16:46:01
Förstår du vad jag menar?

UcUoScTtCu  SoStUtCoCoTsUoOu  OuOsToTuUuOoTtUuTs  OoTsUs  OuSuOtCuSsCuUoSs  OcSsCu  StUc  SuCoSsUoTsCuSsUu  TsUuUu  OuSuOtCu  OoTsUs  OsOcUcScScTsCuCoTtOuUoUcUoCc  OuToOo  CoTsUsTsCu  ScCuSsOo  UuUcCoCo  OoTuOoOuUcCcUu  ScUcSoSs.  StSsUs  OuUtCcOu  ToOo  UsTsUu?


Kanske kan denna nyckel vara till hjälp =)

 SCOUT
sABCDE
cFGHIJ
oKLMNO
uPRSTU
tVYÅÄÖ


/minnilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback