Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-02-26 / 13:47:51
Jesus loves me



Jag vet inte varför sången plötsligt dök upp i mitt huvud. Nynnandes har kanske Gud sänt mig en tanke. Eller så har jag helt enkelt sett Bodyguard för många gånger. Där sjunger systrarna just denna sång på altanen vid hustet i skogen. En vacker sång, även om jag inte känner budskapet i mitt hjärta.

Jag ska för övigt bli frälst av en rymdblomma i kväll och låta kosmos kärlek fylla mitt hjärta. Kanske älskar Jesus mig ändå?

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback