Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-08-19 / 12:21:31
Nerviosa

Frenetiskt nervös, fjärilar i kroppen, ingen koncentrationsförmåga. Hm, en arbetsintervju sätter igång många känslor. Jag ska försöka få i mig lite varma koppen, sen ska jag ta mig ner på stan och försöka vara underbar och mig själv på samma gång. Göra ett intryck. Usch så nervöst!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Frida F

Hur gick det??

2009-08-22 @ 10:55:46
URL: http://frida.intercorner.net/blogg
Postat av: minilli

Jo tack! För att vara första intervjun ever så känns det toppen. Men om jag får jobbet är en annan femma =) Kram

2009-08-23 @ 10:46:22
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback