Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-04-26 / 20:52:01
Jag ska bara sa Alfons

Det är mycket jag borde göra nu. Plugga, skriva CV, söka jobb, planera scoutverksamhet... Listan växer ju mer jag tänker. Lättare då att stänga av hjärncellerna en stund. Lyssnar på Bowie som inlindar mig i en känsla av att min att-göra-lista ska krympa av sig själv. Sitter och väntar på en vän för att kunna genomföra den sista punkten åtminstone. Men hon har viss gått vilse. Under tiden har jag skapat en ny blogg som jag ska skriva i tillsammans med den bokcirkel jag är med i =) Bloggen hittar du på densvartaboken.blogg.se

Inte funkar kommentarerna än heller. Fast jag har uppdaterat alla kodmallar och schit. Nu har jag mailat blogg.se och  får väl se om de kan lösa problemet.

Borde ta tag i listan nu. Jag ska bara...

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback