Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-04-18 / 09:31:31
Alla utom Rut

Alla barnen-historier roade mig som liten. Men jag minns en historia som jag inte tyckte var så märkvärdig. Min pappa berätta för mig om alla barnen som tittade in i micron, utom Rut för hon tittade ut. Skrattar ni? Ja den är faktisktvriktigt rolig (och makaber). Det var bara det att den bild jag såg framför mig när pappa berättade historien var ett gäng barn framför en tom micro, och så lilla Rut som stod vi ett fönster och tittade ut. Tanken med historien är nog som ni listade ut med en gång, att stackars Rut var den som tittade ut - från micron! Jag fattar det nu. Det tog bara 14 år!

Alla barnen fattade poängen, utom Milla och för henne gick det illa...

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback